استکبار همواره به دنبال ایجاد تفرقه بین مسئولان نظام و مردم است و توطئه‌های استکباری علیه ایران تمام‌شدنی نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت‌الاسلام محمد قاسمی امام ‌جمعه موقت ساری در خطبه‌های امروز نماز جمعه مرکز استان با بیان اینکه استکبار همواره به دنبال ایجاد تفرقه بین مسئولان نظام  است گفت: برخی دعواهای درونی بین افراد و شخصیت‌ها نباید سبب ایجاد تفرقه بین آحاد جامعه و مسئولان شود.

وی افزود: انشقاق و دورویی بین مردم و مسئولان نظام در مناظره اخیر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کاملا مشهود است.

وی با بیان اینکه این افراد توانایی برگزاری یک مناظره واقعی را ندارند، چگونه می‌توانند اداره کشوری را برعهده بگیرند گفت: متاسفانه این کشورها به خود اجازه می دهند در امور سایر کشورها هم دخالت کنند.

امام‌جمعه موقت ساری با تاکید بر تقویت برخورد با مفسدان اقتصادی در جامعه، گفت: ملت ایران همواره رهرو راه شهیدان و مدافع واقعی ولایت فقیه است و همواره با مفاسد اقتصادی و اخلاقی در جامعه برخورد خواهد کرد.

حجت‌الاسلام محمد قاسمی با تاکید بر حفظ اتحاد و همدلی بین آحاد مسئولان جامعه، گفت: تقوا بهترین و ماندگارترین توشه انسان مومن در جامعه دینی و اسلامی است.

وی با گرامی‌داشت هفته تربیت بدنی و ورزش، افزود: جامعه جوان امروز نیازمند پویایی و نشاط بیشتر بوده و دست‌اندرکاران این حوزه باید زمینه مشارکت بیشتر جوانان در فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی سالم را فراهم کنند.

خطیب جمعه موقت مرکز مازندران با بیان اینکه مازندران مهد قهرمانان فراوانی بوده که نیازمند شناسایی و استعدادیابی بیشتر این افراد است، گفت: باید فرهنگ اخلاق ورزشی و ورزش پهلوانی در بین ورزشکاران این خطه الگوی استان‌های دیگر کشور شود.

امام‌جمعه موقت ساری با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی مازندران در آوردگاه جهانی، افزود: امیدواریم مسئولان استانی و کشوری در اسرع وقت نسبت به اعطاء هدایای این مدال‌آوران و افتخارآفرینان اقدام کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.