استکبار از داعش و النصره برای کشورگشایی منطقه تلاش دارند و می‌خواهند با ترویج اسلام گریزی مردم از اسلام فرار کنند.

استکبار جهانی ، یار و یاور اصلی داعشیانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، آیت الله طبرسی ، امام جمعه ساری در خطبه‌های امروز نماز جمعه مرکز استان با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان گفت: درس آموزی از منش و سیره ائمه معصومین و سالار شهیدان سبب تقویت و ماندگاری روحیه معنویت در انسان خواهد شد.

وی با بیان اینکه استکبار یار و یاور اصلی داعشیان است، افزود: استکبار از داعش و النصره برای کشورگشایی منطقه تلاش دارند و می‌خواهند با ترویج اسلام گریزی مردم از اسلام فرار کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه آمریکای مستکبر و مزدوران او در کشورهای اسلامی اقدام به ظلم می‌کنند، گفت: کشورهای منطقه اروپایی و آسیایی در تلاش هستند تا جنگ سوریه را به اتمام برسانند.

آیت الله طبرسی افزود: استکبار از نفوذ اسلام در کشورهای اروپایی و آمریکایی هراس دارد.

وی گفت: معارف اسلامی باید درست به همگان تبیین شود و اسلام مدنظر داعشیان، اسلام آمریکایی بوده و بر این اساس بدنبال ایجاد تشنج در کشورهای اسلامی هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه صهیونیست‌ها با ایجاد تنش در کشورهای اسلامی نظیر سوریه سود می‌برند، افزود: به زودی کشور سوریه با کمک نیروهای اسلامی و ایرانی منطقه پیروز خواهد شد و داعش، النصره و استکبار برای همیشه از خاورمیانه بیرون خواهند رفت.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه دستجات عزاداری در ماه محرم و صفر صرفا موکول به دهه نخست محرم نشود، گفت : مجموع دو ماه محرم و صفر حزن و اندوه بوده و مردم باید در این ایام عزای سالار شهیدان را برپا کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.