سنندج؛

ترویج فرهنگ قرآنی مانع انحرافات اخلاقی درجامعه می شود

امام جمعه سنندج گفت:انس والفت انسان ها با مفاهیم قرآنی مانع از گسترش انحراف و فساد در جامعه می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،ماموستا عبدالرحمن خدایی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج گفت: انسانی که با هدایت قرآن گام برمی دارد، در تفکرات و اندیشه ها و همچنین تصمیم گیری های خود دچار اشتباه و انحراف نمی شوند.

وی افزود: تلاش کنیم مطالعه قرآن را در جامعه فرهنگ سازی کنیم و مردم را به عمل کردن به معارف و تعالیم والای این کتاب نورانی سوق دهیم

ماموستا خدایی در ادامه گفت: قرآن گوهر گرانبهایی است که اگر در راستای تفهیم و ترویج آن تلاش خاصی صورت گیرد شاهد حل بسیاری از مشکلات جوامع بشری خواهیم بود که این ها همه از الطاف خدواند منان است که برای ما تدبیر کرده است.

وی گفت: خداوند در سوره «الرحمن» از ميان همه مخلوقاتش، نخست خلقت انسان را يادآوري و بدان اشاره كرده و در این سوره 31 بار از نعماتش صحبت می کند و با استفهام انکاری وجود آنها را از انسان مورد پرسش قرار می دهد.

امام جمعه سنندج در پایان خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: با تحقیق و دقت در جسم خود می توانیم به نعمت ها و توانایی های که خدا به انسان داده پی ببریم؛ وباید از این نعمت ها به طرز درستی استفاده کنیم و شکر آن را به جا آوریم تا مورد الطاف خداوند قرارگیریم.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.