سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: نیمه اول تیم مس بهتر از ما بود اما در نیمه دوم کاملا برتر میدان بودیم و اصلا حقمان باخت نبود.

عباس روزپیکر، سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدارش با تیم مس سونگون در تبریز اظهار کرد: نیمه اول تیم مس بهتر از ما بود اما در نیمه دوم کاملا برتر میدان بودیم و اصلا حقمان باخت نبود و دقایق پایانی بازی در استفاده از سیستم پاورپلی روی یک صحنه اشتباه کردیم و گل دوم را در آخرین لحظات دریافت کردیم و بازی را واگذار کردیم.


روزپیکر اضافه کرد: عادت ندارم راجع به داوری حرفی بزنم اما قضاوت در دیدار ما  اصلا خوب نبود و داور به راحتی از کنار صحنه مهم بازی که باید پنالتی اعلام می شد و بازیکن حریف را اخراج می کرد، گذشت و چند اشتباه تاثیر گذار داشت،اشتباهاتی که  روی نتیجه نهایی بازی تاثیر گذار بود. 


وی ادامه داد: کاشانی به تنهایی داوری کرد و داور دوم اصلا در حد بازی نبود و استرس بالایی داشت و حتی در صحنه هایی که نیم متر از وی  فاصله داشت نیز با اشتباه قضاوت کرد. امیدوارم در آینده  در چیدمان داوران دقت بیشتری کنند تا تیم ها ضرر نکنند.


روزپیکر در انتها درباره وضعیت تیمش گفت: با وجودیکه تیم ما نتوانست از تعطیلی لیگ استفاده خوبی کند و تمرینات منظمی را نیز برگزار نکرده بود، اما در این بازی نمایش خوبی داشت و انشاءالله که مدیر باشگاه با نظم دادن به مجموعه کمک کند و تیم به شرایط خوب و ایده آل برگردد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار