کرمانشاه؛

آمادگی قصرشیرین برای ورود پیکر شهدای کرکوک

برای ورود پیکرهای مطهر شهدا و مجروحان حادثه تروریستی روز گذشته کرکوک از طریق مرزهای این شهرستان به داخل کشور آمادگی داریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرماندار قصرشیرین گفت: برای ورود پیکرهای مطهر شهدا و مجروحان حادثه تروریستی روز گذشته کرکوک از طریق مرزهای این شهرستان به داخل کشور آمادگی داریم.

فرامرز اکبری گفت: در صورت اتخاذ تصمیم مبنی بر ورود و انتقال پیکرهای شهدا و مجروحان این حادثه تروریستی از مرزهای خسروی یا پرویزخان این آمادگی وجود دارد تا نسبت به این امر اقدام کنیم.

وی اظهار کرد: در این رابطه امکانات و تجهیزات کامل در مرز وجود دارد و منتظر اعلام مقام های کشورمان برای ورود پیکر مطهر شهدا و مجروحان این حادثه تروریستی به داخل کشورمان هستیم.

گروه تروریستی داعش روز گذشته به نیروگاه دبس کرکوک یورش بردند که شماری غیرنظامی کشته و مجروح شدند که در میان شهدا و مجروحان این حادثه چهار شهید و چهار مجروج ایرانی هستند.

اسامی شهدای ایرانی بە شرح زیر است: مصیب قنبری از اسلام آباد، نعمت اللە رضایی از شازند اراک، کوروش قوی دل از تالش و حسن عبدالوند از لرستان است.

چهار تن از مجروحان این عملیات تروریستی نیز به این شرح است: وحید یاوری از کرمانشاە، خدر شفیعی از کرمانشاە، احمد جهانگیرزادە از ارومیە و اکبر حسنی از اردبیل. است

انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، آمادگی ، ورود ، پیکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.