کرمانشاه؛

دومین نشست از دهمین دوره همایش کشوری 313 یار موعود

دومین نشست از دهمین دوره همایش کشوری313 یار موعود در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛عضوهیئت علمی کانون تخصصی مهدویت در دومین نشست از دهمین دوره همایش کشوری313 یار موعود در کرمانشاه گفت: موضوع امامت و مصادیق آن برخلاف نظر بعضی ها در قرآن بسیار زیبا مطرح شده است.

حجت الاسلام محمد مهدی حائری پور گفت : بیش از 300 آیه از قرآن کریم درباره شخصیت، بحث غیبت، موضوع حکومت و یاران و ویژگی های امام عصر(عج) آمده و در آیات قرآن خداوند وعده داده افراد با ایمان را که عمل صالح انجام می دهند در زمین خلیفه قرار می دهد.

وی با اشاره به آیات متعدد قران در این خصوص، حکومت، دین جهانی و امنیت فراگیر را سه فراز مهم از وعده خداوند در آیه 55 سوره نور عنوان و خاطر نشان ساخت: بنا به وعده الهی اسلام همه کره زمین را فرا خواهد گرفت و ندای اسلام در اقصی نقاط جهان طنین انداز خواهد شد واین وعده را همه اهل سنت نیز قبول دارند.

عضوهیئت علمی کانون تخصصی مهدویت افزود: وعده خداوند حق است و به طور حتم همانطور که پیامبر اکرم (ص) بشارت دادند که دوازدهمین امام شیعیان هم نام و از نسل من است و بعد از ظلمی فراگیر جهان را از عدالت لبریز خواهد کرد، وعده الهی محقق خواهد شد.

حائری پور هدف خداوند از خلقت موجودات را طبق ایات قرآن کریم پرستش خداوند عنوان کرد و افزود: قرآن و عترت دو چیز گرانبها هستند که رسول خدا(ص) آن را در میان امت خود به یادگار گذاشته که تا روز قیامت از هم جدا نخواهند شد.

انتهای پیام/پ


برچسب ها: کرمانشاه ، دومین ، نشست ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.