پارک کوهستان، عامل جذب گردشگران در زرین‌شهر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شهردار زرین‌شهر با اشاره به پتانسیل‌های بالای سرمایه‌گذاری در زرین‌شهر، بیان کرد: زرین‌شهر از لحاظ استراتژیک در موقعیت خاصی در کشور قرار دارد.

جواد جمالی افزود : زرین‌شهر مستعد به توسعه گردشگری است و در این حوزه شهرداری احداث پارک 110 هکتاری کوهستان را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه احداث بوستان کوهستان باعث توسعه فضای سبز و کاهش آلایندگی‌های محیطی می‌شود، گفت : بوستان کوهستان زرین‌شهر به‌عنوان مجموعه تفریحی توریستی، بوستان شهری و مجموعه بین‌راهی، برای استفاده شهروندان زرین‌شهر و مسافران در نظر گرفته‌شده است.

شهردار زرین شهر با اشاره به اینکه با احداث بوستان کوهستان ، وسعت فضای سبز زرین‌شهر به 350 هکتار خواهد رسید ادامه داد: در این مجموعه امکاناتی همچون زمین‌بازی کودکان، مجموعه آبی تفریحی، دریاچه مصنوعی، آب‌نما، اورژانس و کمک‌های اولیه، پیست موتورسواری و دوچرخه‌سواری، پیست اسب‌سواری، نمایشگاه صنایع‌دستی، شهربازی و باشگاه تیراندازی پیش‌بینی‌شده است.

جواد جمالی بیان کرد : طرح شهرک حمل‌ونقل زرین‌شهر در راستای سازمان‌دهی شرکت‌های حمل‌ونقل کالای منطقه زرین‌شهر و اصفهان در مساحتی بالغ ‌بر ۱۰۰ هکتار از اراضی شهرداری زرین‌شهر اجرایی شد .


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.