برای جوجه های یکروزه بیمه تکمیلی صادر می شود.

صدور بیمه تکمیلی برای جوجه های یکروزه
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری از مرغداران خواست در 14 روز اول دوره پرورش جوجه، جهت بیمه تکمیلی اقدام کنند.

مهراب فرجی گفت: در سال زراعی جدید، بیمه طیور به دو صورت بیمه عمومی که از مبادی مرغ مادر تولید کننده جوجه یکروزه صادر و خطرات و عوامل قهری و طبیعی و آتش سوزی غیر عمد و حذف کانون آلوده را شامل می شود و بیمه تکمیلی شامل خسارت های مربوط به بیماری های طیور صادر می گردد.

وی با بیان اینکه مرغداران باید ظرف مدت 14 روز اول دوره پرورش با ارائه مستندات لازم به دفاتر شرکت های خدمات بیمه ای بانک کشاورزی مستقر در سراسر استان مراجعه کنند افزود: بیمه شدگان از مزایای بیمه تکمیلی خصوصاً خسارت وارده در اثر بیماری های طیور بهره مند می شوند.

فرجی اضافه کرد: سیاست های تشویقی مناسبی هم برای مرغدارانی که مدیریت علمی و صحیح در مرغداری را اعمال می کنند در نظر گرفته شده است.

به گفته وی؛ ارائه بیمه نامه حذف کانون آلوده جوجه یک روزه از مبادی تولید، پروانه بهره برداری معتبر، پروانه بهداشتی معتبر، مجوز جوجه ریزی معتبر، بارنامه یا برگه تحویل جوجه یکروزه و گواهی بهداشتی قرنطینه ای حمل جوجه یکروزه از مستندات لازم برای صدور بیمه نامه تکمیلی می باشد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار