رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از كشف 46 كيلو گرم مواد مخدر از نوع ترياك در يك عمليات پليسی با همكاری پليس مبارزه با مواد مخدر استان آذربايجان شرقی خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرهنگ مختار شير محمدی  با اعلام اين خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از فعاليت يك نفر در امر تهيه و توزيع مواد مخدر در سطح كشور مطلع و رسيدگي به موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان افزود : ماموران در ادامه تحقيقات خود دريافتند يك متهم قصد دارد مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از استان های مركزی كشور به وسيله يك دستگاه سواری پژو پارس به يكی از استان های غربی كشور منتقل و توزيع كند .
سرهنگ شيرمحمدی با اشاره به اينكه عمليات دستگيری اين متهم آغاز و با تشكيل دو اكيپ به اجرا درآمد خاطر نشان كرد:  مأموران موفق شدند اين متهم را به همراه همسر خود در اتوبان زنجان قزوين شناسايی و دستگير كنند.
وی با تاكيد بر اينكه ماموران در بازرسی دقيق از اين خودرو 46 كيلو گرم ماده مخدر از نوع ترياك كه در خودرو جاسازی شده بود كشف كردند، گفت : اين متهم با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.  
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر اضافه کرد: بی شک احساس مسئوليت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگيری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پيرامون اين معضل اجتماعی به مرکز فوريت های پليس  مي تواند گام موثری در برخورد با  قاچاقچيان و سوداگران مرگ باشد.  

انتهای پیام/ن
برچسب ها: کشف ، تریاک ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.