فرمانده انتظامی استان از كشف 320 كيلو گرم ترياك در يك عمليات مشترك با همكاری پليس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان خبر داد .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛،سرهنگ علی آزادی با اعلام اين خبرگفت: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر، ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از فعاليت يك سوداگر مرگ در سطح كشور مطلع و رسيدگی به موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
اين مقام ارشد انتظامی استان افزود: در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد اين متهم با قاچاقچيان مواد مخدر در خارج از كشور در ارتباط بوده و اقدام به تهيه مواد به صورت عمده و قاچاق آن به کشور می كند.
فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ماموران در ادامه تحقيقات خود مطلع شدند اين متهم قصد دارد مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از جنوب كشور به وسيله يك دستگاه كاميون كشنده به يكی از استان هاي غربي كشور منتقل و توزيع كند .
سرهنگ آزادی تصريح كرد: عمليات دستگيری اين متهم آغاز و با هدايت و پشتيباني اطلاعاتي و عملياتي هدفمند پليس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان ،خودرو ياد شده در محورهای مواصلاتی  استان هرمزگان توسط كاركنان پليس مبارزه با مواد مخدر اين استان توقيف و متهم دستگير شد.
وی با تاكيد بر اينكه ماموران در بازرسی دقيق از اين خودرو 320 كيلو گرم ترياك كه در خودرو جاسازی شده بود كشف كردند، گفت : اين متهم با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.
فرمانده انتظامی استان زنجان با تقدير از همكاری پليس مبارزه با مواد استان هرمزگان اظهار کرد: بی شک احساس مسئوليت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگيری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پيرامون اين معضل اجتماعی به مرکز فوريت های پليس می تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچيان و سوداگران مرگ باشد.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: کشف ، تریاک ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.