رئیس پلیس راه استان گفت: با وجود افزایش تردد در جاده های استان، حوادث رانندگی منجر به فوت 23 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ محسن ناصری اعلام کرد: پرتردد ترین جاده ارتباطی استان را ، مسیر ایلام - مهران بدلیل تردد کامیون های حامل بار به مرز و همچنین کاروان های زیارتی به مقصد شهرهای زیارتی کشور عراق  دانست و افزود : بیشترین آمار تصادف های جاده ای در نیمه نخست امسال نیز مربوط به این مسیر است.

وی گفت : تعداد کشته های حوادث رانندگی استان در 6 ماه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته 23 درصد کاهش یافته که بخش قابل توجهی، مرهون رعایت قوانین و مقررات رانندگی از سوی مردم و همچنین تلاش مستمر نیروهای پلیس راه است.

ناصری افزود : هیچ طرحی در صورت همراهی نکردن رانندگان و رعایت نکردن قوانین و مقررات از سوی آنان قابلیت اجرایی ندارد و امیدواریم در سایه این همکاری در سایر ایام سال نیز شاهد کاهش حوادث رانندگی در کشور و به تبع در استان باشیم.

وی با اشاره به بکارگیری دوربین های کنترل سرعت در جاده های ارتباطی استان تاکیدکرد: نصب این دوربین ها به کمک پلیس آمده و با ثبت سرعت خودروها به صورت مقطعی و نه لحظه ای و بیان هشدارهای لازم به رانندگان شاهد کاهش سرعت و در نتیجه آن کمتر شدن حوادث رانندگی منجر به جرح و فوت خواهیم بود.

وی اظهار کرد : همچنین در این مدت روند نظارت بر فعالیت های شرکت های حمل و نقل عمومی، بار و مسافر در استان افزایش قابل توجهی یافته است که در نتیجه این فعالیت ها تعداد کشته های حوادث رانندگی در این بخش به نسبت پارسال 40 درصد کاهش را نشان می دهد.








انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، رانندگی ، پلیس ، راهور ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.