مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان ایلام گفت: دانشجویان فاقد بیمه در مقاطع مختلف تحصیلی می‌توانند با پرداخت سالیانه ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال برای خود سابقه بیمه‌ای ایجاد کنند.

 محمد قیصرزاده اظهار کرد: علاوه بر دانشجویان، امداگران و داوطلبان هلال احمر نیز با پرداخت حق بیمه ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال حق بیمه سطح یک در سال، سطح ۲ با پرداخت ۱۱میلیون ریال و یا ۳۹ میلیون ریال در سطح سه خود را در این صندوق بیمه کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان ایلام ابراز کرد: در این راستا دولت نیز ۷۰ درصد در زمینه ژرداخت حق بیمه به بیمه‌گر کمک می‌کند.

وی افزود: تمام ساکنان شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر با سن ۱۸ تا ۵۰ سال، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی (هم اکنون سه هزار نفر از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی بیمه شده این صندوق هستند)، دارندگان مدرک از فنی و حرفه ای، صمت، میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری، جهادکشاورزی و نظام مهندسی نیز امکان بیمه خود در این صندوق را دارند.

قیصرزاده یادآور شد: این صندوق ابتدا سه گروه کشاورزان، روستائیان و عشایر ساکن استان را در بر می‌گرفت، اما اکنون همه کشاورزان غیرساکن دارای اراضی کشاورزی مورد تائید دهیاری و جهاد کشاورزی استان نیز می‌توانند از خدمات و مزایای بیمه‌ای این صندوق بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: از مزایای بیمه این صندوق، بازنشستگی و دریافت مستمری، از کار افتادگی و قابلیت انتقال سابقه بیمه است که این انتقال سابقه در سه بیمه گذار دولتی شامل تامین اجتماعی، صندوق بیمه لشکری و کشوری و صندوق بیمه روستائیان و عشایر امکان‌پذیر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.