شوراهای اسلامی شهرستان وشهرهای استان در نشست با مجمع نمایندگان مشکلات حوزه های خود را با نمایند گان مردم در میان گذاشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ در این دیدار اعضای شورا با گلایه از برخی مشکلات نظیر آسفالت راه روستایی، گرانی آب کشاورزی ، حق آبه ابهر رود ، کمبود  شبکه بهداشت و درمانگاه شبانه روزی ، نبود صنایع تبدیلی وخرید تضمینی کشمش خواستار رسیدگی به این مشکلات شدند.

نشست شوراها و مجمع نمایندگان

محمدی نماینده مردم قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در این نشست نیز با اشاره به ره آورد سفر رئیس جمهور به قزوین گفت : در این سفر نهصد و بیست میلیارد تومان اعتبار گرفتیم که با سی سال بودجه استان برابری می کند .

محمدی افزود:  اختصاص 100 درصد هم از ویژگی های این بودجه است که امیدواریم با همت مسئولان ، شاهد انقلابی در حوزه های مختلف نظیر آبیاری قطره ای ، راه های روستایی و انتقال گاز در روستا ها باشیم .

طاهر خانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی هم گفت : یکی از دلایل اینکه معضلات در جامعه حل نمیشود مسوولان محلی هستند،  مسئولان قول میدهند اما مشکلات را برطرف نمیکنند .
بابایی صالح نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی  همدراین نشست گفت: به حرف های نمایندگان مردم توجه نمی شود ، در خصوص راهها هم هیچ کدام از تعهدات عملی نشده است.

وی افزود: اگر مدیران به وظایفشان عمل نکنند مجبوریم از ابزار نمایندگی مان استفاده کنیم .

معاون عمرانی استاندار نیز گفت : دستگاه های دولتی حق ندارند شوراها را پشت در نگه دارند .

فرخزاد افزود: طرح های بزرگی نظیر ساخت بیمارستان  هفتصد تخت خوابی ، انتقال آب سد طالقان و افزایش طرح های استفاده از روش های نوین آبیاری  در استان در دست اجراست که نیازمند عزم همه مسولان است.

در این نشست همچنین مقرر شد در جلسه بعدی ، که ششم آذر ماه با حضور استاندار و مدیران استانی برگزار می شود  راهکارهای عملیاتی مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار