شیراز؛

برخوردهای قانونی با فروشندگان جگرهای غیربهداشتی در شیراز

رئیس اتحادیه صنف پزندگان شیراز نسبت به فروش جگر های غیر بهداشتی و مشکوک توسط فروشندگان سیار و متخلف در شهر شیراز هشدا داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احمدرضا وردی‌ زاده رئیس اتحادیه صنف پزندگان شیراز گفت: متاسفانه این جگرفروشی‌ ها اقدام به فروش جگرهایی می‌ کنند که به بیماری‌ های مختلف از جمله یرقان مشکوک هستند و باید شهروندان نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ ای داشته باشند.
وردی ‌زاده افزود: اتحادیه صنف پزندگان شیراز این موضوع را به دامپزشکی، بهداشت و دادستانی اطلاع داده و با تایید دستگاه‌ های نظارتی متولی برخورد با جیگر فروشی ‌های غیرمجاز در دست اقدام است.
وی با اشاره به فعالیت حدود 50 جگرفروشی معتبر و دارای پروانه کسب در شیراز گفت: در حال حاضر تعداد جگر فروشی‌ های سیار و بدون مجوز که با وانت ‌بارها اقدام به فروش می‌ کنند به دو برابر تعداد جگر فروشی ‌های داری مجوز و پروانه کسب می‌ رسد که برخوردهای قانونی لازم با این افراد در حال انجام است.
وردی‌ زاده با درخواست از شهروندان شیرازی برای خرید از مراکز فروش معتبر خاطرنشان کرد: شهروندان شیرازی در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مورد فروشندگان جگر، کباب و آش می‌ توانند با شماره همراه 09177194861 امین پیلتن بارزس هیات مدیره اتحادیه صنف پزندگان شیراز تماس برقرار کنند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار