ترامپ و کلینتون در آخرین روزهای انتخاباتی به ایالت‌های سرنوشت ساز سفر می‌کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فاکس‌نیوز، کمپین‌های انتخاباتی دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون –نامزدهای انتخابات آتی آمریکا- شنبه تمام تلاش خود را برای فعالیت در ایالت‌های سرنوشت‌ساز مانند پنسیلوانیا به کار گرفتند.

کمپین ترامپ، سخنرانی این نامزد جمهوری‌خواه را در شهر «گتیزبرگ» پنسیلوانیا ترتیب داد. ترامپ در این شهر چشم‌انداز 100 روز نخست ریاست جمهوری خود – در صورت پیروز شدن در انتخابات- را به اطلاع عموم رساند.

ترامپ در گتیزبرگ اعلام کرد از ادغام شرکت‌ مخابراتی «اِی‌تی اند تی» و شرکت رسانه‌ای «تایم‌وارنر» ممانعت می‌کند. ترامپ اعلام کرد ادغام چنین شرکت‌هایی به «تمرکز بیش از حد قدرت» منجر می‌شود. وی همچنین اعلام کرد از زنانی که به وی اتهام رفتارهای غیراخلاقی را وارد کرده‌اند، شکایت می‌کند. وی در این خصوص گفت: «داستان این زنها ساختگی است و برای آسیب زدن به کمپین من پیش آمده‌اند. این اتفاقات هرگز رخ نداده و از همه این دروغگوها بعد از پایان انتخابات شکایت می‌کنم.»

ترامپ پیش از رفتن به ایالت‌های «ویرجینیا» و «اوهایو»، در دو مکان در پنسیلوانیا توقف کرد. کلینتون نیز به همراه «تیم کین،» معاون وی و فرماندار ویرجینیا شنبه را در شهرهای «پیتسبرگ» و «فیلادلفیا» گذراندند. کلینتون در سخنرانی‌های خود از تهدید ترامپ علیه زنانی که از رفتارهای ناشایست وی پرده برداشته بودند، انتقاد کرد.

کلینتون و ترامپ تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا رأی‌گیری ایالت‌های سرنوشت‌ساز را به نفع خود رقم بزنند. نظرسنجی‌ها از برتری 6 درصدی کلینتون بر ترامپ خبر می‌دهد. 

در برخی از ایالت‌ها رأی‌گیری زودهنگام آغاز شده است و انتظار می‌رود بیش از 46 میلیون نفر پیش از روز انتخابات رأی دهند. تنها 16 روز تا برگزاری انتخابات آمریکا باقی مانده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار