مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: 23 روستای زیر 10 خانوار این استان تا پایان سال جاری از نعمت برق برخوردار می شوند.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ داوود راهزادی در نشست شورای فنی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: 18 مورد از این تعداد روستا با استفاده از شبکه های برق و پنج مورد نیز با استفاده از انرژی های نو از نعمت برق بهره مند خواهند شد.

وی گفت: هزینه برق رسانی به این 23 روستای زیر 10 خانوار کهگیلویه و بویراحمد حدود 27 میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای برق رسانی به این تعداد روستای استان حدود 46 کیلومتر شبکه فشار متوسط و هشت کیلومتر شبکه فشار ضعیف استفاده می شود.

راهزادی عنوان کرد: تعداد ترانسفورماتورهای مورد استفاده برای برق رسانی به این 23 روستا 27 دستگاه است.

وی ابراز داشت: دامور طسوج چرام، ده توت باشت، آینه بازار مهتاب چاروسا، موردراز سوق کهگیلویه، شاه نشین ممبی بهمئی، سیب مداب بویراحمد، سرتنگ لیراب دیشموک و بلربیشه بخش مرکزی کهگیلویه از مهمترین روستاهای زیر 10 خانوار کهگیلویه و بویراحمد هستند که از نعمت برق در سال جاری بهره مند می شوند.

راهزادی گفت: با برق رسانی به این 23 روستای کهگیلویه و بویراحمد جشن برق رسانی به روستاهای زیر 10 خانوار استان در بهمن سال جاری برگزار می شود.

وی اظهار داشت: اعتبار این طرح ها از محل بند (ه) تبصره 6 قانون بودجه سال 95 کل کشور و بر اساس موافقت نامه برق رسانی به روستاها تخصیص می یابد.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.