مربی تیم ملی کانو کاندایی قایقرانی گفت:پشتوانه سازی تیم ملی به منظور ارتقا پاروزنان این رشته آغاز شده است.

الیاس اقلیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: برای پاروزنانی که در مسابقات قهرمان کشوری شرکت کرده بودند 4 آبان ماه جلسه کمیته فنی برگزارمی شود تا تصمیماتی در خصوص آنها گرفته شود و تیم جوانی که پشتوانه تیم بزرگسالان باشد تشکیل بدهیم البته تیم بزرگسالان برای حضور در بازی های آسیایی 2018 اندونزی آماده می شود.

وی افزود: اردوی تیم ملی کانو کانادایی از هفته گذشته به مدت 21 روز آغاز شده است و 8 پاروزن به اردو دعوت شده اند اما 6 نفر آمده اند و دو نفر غایب هستند این پاروزنان در اردوی بعدی به تیم می پیوندند.

اقلیمی در ادامه تصریح کرد:با توجه به اینکه تیم جوانان ما سن شان افزایش یافته و وارد تیم های بزرگسالان شده اند باید سازندگی را آغاز کنیم البته نوید رضایی پاروزن خوبی در تیم جوان است و اگر قوی کار کند تا دو سال آینده تیم قوی  خواهیم داشت.

مربی تیم ملی کانو کاندایی قایقرانی در ادامه بیان کرد:فدراسیون در این مدت در استانها روی این رشته به صورت قوی کار کرده است زیرا در مسابقات قهرمانی کشور امسال پاروزنان خوبی حضور داشتند و 28 شرکت کننده در این رشته آمده بود.

وی در خصوص نزدیکترین مسابقاتی که این تیم پیش رو دارد خاطر نشان کرد: نزدیکترین مسابقاتی که در پیش داریم رقابتهای قهرمانی جهان در شهریور سال 96 است و اگرچه نگاه جهانی داریم امیدوارم نتیجه خوبی کسب کنیم.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار