ایلام؛

توجه به کیفیت کالاهای تولیدی در استان

معاون سیاسی، امنیتی استاندار نقش استاندارد را در ارائه خدمات تولید مهم دانست و گفت: برای رونق بخشی به کسب و کار داخلی باید به کیفیت کالاها توجه کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حسین کلانتری اعلام کرد: سازمان ملی استاندارد ایران، نهادی حساس و تاثیرگذار است که همواره نقشی محوری داشته و هر روز اعتماد مردم به آن بیشتر می شود.

وی با اشاره به نقش مهم این سازمان در حوزه تولید و مصرف گفت : سلامت، امنیت و ایمنی مردم وابسته به اقدام صحیح و به موقع کارکنان و کارشناسان این سازمان است.

کلانتری بر ضرورت ترویج فرهنگ استاندارد در میان تولیدکنندگان تاکید و اظهار کرد : امروزه توسعه صادرات و نیز افزایش تولید در سطوح داخلی مرهون توجه به استاندارد و رعایت استانداردهای لازم در همه زمینه ها است.

وی افزود : سیمان ایلام سال های متمادی است که در سطح داخلی و بین المللی به عنوان برندی خاص از آن یاد می شود چرا که کیفیت را در تولید با دقت رعایت می کند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار  ادامه داد : باید در خصوص کیفیت برتر محصولات فرهنگ سازی مناسب انجام شود، این کار با آموزش و فراگیر شدن فراهم و میسر خواهد شد.











انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.