سه شنبه این هفته به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور علاقمندان همایش دوچرخه سواری با عنوان در رکاب سلامتی در ایلام برگزار می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ رئیس هیئت دوچرخه سواری استان اعلام کرد : همایش دوچرخه سواری در رکاب سلامتی با هدف گرامیداشت هفته تربیت بدنی و تکریم روز سه شنبه ها بدون خودرو انجام می شود.

سجاد صیدی گفت : این برنامه با عنوان در رکاب سلامتی و به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در روز سه شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.  

وی افزود: از دیگر اهداف برگزاری طرح در رکاب سلامتی ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در استان و حرکت به سمت اجرایی شدن طرح  سه شنبه ها بدون خودرو  است که با اجرایی شدن آن علاوه بر کاهش ترافیک در روز میانی هفته شاهد کاهش آلودگی هوا و انجام یک ورزش سالم در کنار فعالیتها و ترددهای روزانه افراد خواهیم بود.

وی تاکید کرد : همایش در رکاب سلامتی در روز سه شنبه چهارم آبان ماه رأس ساعت ده صبح اغاز خواهد شد و محل تجمع علاقمندان و رکاب زنان درب اداره کل ورزش و جوانان استان واقع در خیابان آیت الله حیدری روبروی بیمارستان امام خمینی (ره) خواهد بود.










انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.