رئیس جمهور در جمع مردم خمین گفت : اهتزاز پرچم برجام ناشی از هدایت های مقام معظم رهبری و حمایت های مردم شریف ایران است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ حجت السلام حسن روحانی در دومین روز از سفر به استان مرکزی در دیدار با مردم خمین در ورزشگاه شهید مطهری این شهر افزود : گشایش در امور بانکهای ایران در سطح جهان و جلوگیری از سرازیر شدن پول در جیب دلالان برای ما افتخار است.
رئیس جمهور گفت : در گذشته صدور محصولات پتروشیمی و خودرو در تحریم بود در حالیکه اکنون صادرات داریم .
روحانی افزود : روابط تجاری کشور رو به رونق است و کارخانه یکی پس از دیگری در حال فعال شدن هستند و تاکنون دوازده هزار و پانصد واحد صنعتی تسهیلات رونق را برای فعال شدن دوباره دریافت کردند.
روحانی با بیان اینکه امنیت در سایه رشادتهای رزمندگان اسلام و نیروهای نظامی و انتظامی محقق شده گفت : ایجاد بنگاههای اقتصادی در زمینه صنعت و کشاورزی در کنارجذب گردشگری داخلی و خارجی فرصتی برای اشتغالزایی است .
وی گفت: به عنوان مثال بسیاری از عاشقان امام (ره) در جهان اسلام مشتاق حضور در خمین هستند که نیازمند توسعه گردشگری است .
رئیس جمهور یکی از راههای جذب گردشگر ا توسعه ارتباطات عنوان کرد که نیازمند اجرای اینترنت پرسرعت است.
دکتر روحانی با اشاره به اینکه برخی نگاه دولت را به کشورهای غربی می دانند ، گفت : قبل از به نتیجه رسیدن مذاکرات تورم چهل درصدی به هفده درصد کاهش یافت و اکنون به رشد سه درصدی در اقتصاد رسیدیم.
رئیس جمهور ، سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل را فرصتی برای رونق اقتصادی و کاهش بیکاری دانست .
وی گفت : باید سالانه یک میلیون شغل ایجاد کنیم تا معضل بیکاری مهار شود.
رئیس جمهور در دیدار مردم خمین از اختصاص بیش از چهل و شش میلیارد تومان برای توسعه عمرانی ، درمانی و صنعتی خمین خبر داد و گفت: از ایجاد واحدهای صنعتی پتروشیمی و خودروسازی در خمین حمایت می کند.
بازدید از خانه تاریخی امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی و محل تولد ایشان ، حضور در شورای اداری استان در تالار اجتماعات خانه تاریخی امام خمینی (ره) و نشست خبری با خبرنگاران رسانه ها از دیگر برنامه های امروز رئیس جمهور در خمین است .
سی و دومین سفر استانی دکتر روحانی و هیات همراه به استان از دیروز شروع شده است .
رئیس جمهور در سفر دو روزه خود به استان مرکزی ضمن دیدار با اقشار مختلف مردم ، دیدارهای با ایثارگران، نخبگان ، صنعتگران و فعالان اقتصادی استان مرکزی داشت .
همچنین در این سفر دویست و دوازده طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی با دو هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری به بهره برداری رسید .
 
آغاز سخنرانی رئیس جمهور در خمین


آغاز سخنرانی رئیس جمهور در خمین + تصاویر

آغاز سخنرانی رئیس جمهور در خمین + تصاویر

آغاز سخنرانی رئیس جمهور در خمین + تصاویر

آغاز سخنرانی رئیس جمهور در خمین + تصاویر

انتهای پیام / ف

برچسب ها: اراک ، رئیس جمهور ، روحانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.