تهیه پیش نویس دستورالعمل کمیته ارتباط صنعت و دانشگاه

در شهریور 95 پیش نویس دستورالعمل کمیته ارتباط صنعت و دانشگاه استان آذربایجان غربی تهیه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی علی حضرتی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در اداره آموزش،پژوهش و فناوری در شهریور 95 اظهار داشت: در این باره دوره آموزشی آشنایی با ماشین آلات معدنی با همکاری سازمان نظام مهندسی معدن و دوره آموزشی اهمیت و آشنایی با نشان تجاری برند در ارومیه برگزار شد.

وی تصریح کرد: در بخش دانش بنیان این اداره نیز جلسه فرهنگ سازی آشنایی با شرکت های دانش بنیان برای شهرستان میاندوآب برگزار شد.

حضرتی از صدور گواهی تحقیق و توسعه به 13 واحد صنعتی و معدنی در ماه گذشته خبر داد و گفت: علاوه بر آن انتخاب واحدهای فعال تحقیق و توسعه یعنی ایران پاش و پودر ماد صنعت برای برگزاری جلسه به منظور ایجاد ارتباط صنعت و دانشگاه صورت گرفت.

وی با اشاره به پیگیری در خصوص زمان برگزاری جلسه نشان جغرافیایی برای محصولات سیب و انگور ارومیه از وزارت متبوع و اعلام آمادگی این اداره مبنی بر برگزاری جلسه در اواخر فصل پائیز بیان کرد: از سوی دیگر برنامه ریزی و معرفی برندهای برتر استان در وایپو یعنی ثبت بین المللی برند انجام شد.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات مراکز پژوهشی اظهار داشت: شهریور امسال ارتباط با واحد مستقر در پارک فناوری برای صدور جواز پژوهشی و اعلام آمادگی واحد برای دریافت جواز در ماه های آینده به انجام رسید.

وی با تاکید بر ارتباط صنعت و دانشگاه افزود: برای تحقق این امر بازدید و عارضه یابی واحدهای ایران پاش و پودر ماد صنعت به همراه هیات علمی دانشگاه صنعتی ارومیه برای اجرایی کردن بند س ماده 31 قانون رفع موانع تولید و تهیه پیش نویس دستورالعمل کمیته ارتباط صنعت و دانشگاه صورت گرفت.

به گفته حضرتی، انتخاب استان به عنوان نمونه برای اجرای طرح "ابر" و انجام برنامه ریزی های لازم به منظور برگزاری جلسه ارائه طرح های ممیزی با همکاری انجمن ملی بهره وری ایران، تهیه پیش نویس دستورالعمل کمیته بهره وری صنعت، معدن و تجارت استان،برنامه ریزی برای تشکیل کمیته بهره وری با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی،احصاء نیازهای آموزشی مورد نیاز بهره وری کارکنان و بخش صنعت،معدن و تجارت و نیاز سنجی و شناسایی همکاران متقاضی شرکت در دوره هایAPO از سایر اقدامات ماه گذشته بوده است.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: ارزیابی وب سایت معرفی شده توسط دبیرخانه جشنواره وب در شهریور ماه صورت گرفته و ضمن انجام اقدامات لازم برای شناسایی شرکت ها و افراد تولید کننده نرم افزار با هدف برگزاری سمینار آشنایی با پروانه نرم افزار، برنامه های عملیاتی اداره آموزش، پژوهش و فناوری در خصوص کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ارائه شد.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.