آبادان ؛

استفاده از ظرفیت عشایر و معتمدین برای ایجاد امنیت

از ظرفیت عشایر و معتمدین رامهرمز باید در راستای ایجاد امنیت بیشتر استفاده کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سفید پوست فرمانده انتظامی رامهرمز گفت: عشایر و معتمدین فرصت بسیار خوبی هستند و می‌توان از ظرفیت و وجود بزرگان طوایف استفاده کرد.

حجت سفیدپوست افزود: یکی از موارد بسیار مهمی که در امور انتظامی مهم است نقش بزرگان عشایر و طوایف در پیشگیری از نزاع دسته‌جمعی است که تاکنون بسیار تأثیرگذار بوده است.

وی گفت: تعصبات بی‌جا و غلط باعث می‌شود که اختلافات دامن زده شود لذا باید ضمن پرهیز از احساسات غیرمنطقی و عدم پیروی از سنت‌های نادرست، جامعه‌ای امن را برای همدیگر ایجاد کنیم.

فرمانده انتظامی رامهرمز  افزود: معتمدان محلی و بزرگان طوایف به‌ویژه عشایر از مرزنشین تا کوچ‌نشین از افتخارات ما هستند و تاکنون در برقراری امنیت ملی نقش بسزایی را داشته‌اند.

سفیدپوست گفت: در حال حاضر برای امنیت پایدار در شهرستان تمام دستگاه‌هایی که حاکمیت دولتی دارند همه توان خودشان را صرف این مهم کرده‌اند تا بتوانند در مقوله امنیت قدم بردارند.

فرمانده انتظامی رامهرمز در پایان ضمن تقدیر از مردم افزود: از همه شهروندانی که تاکنون با ما در برقراری امنیت همگام بوده‌اند و نقش مطلوب خود را انجام داده‌اند و با نیروی انتظامی همکاری داشته‌اند تشکر می‌نمایم و امید است که این همکاری ادامه یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.