آبادان؛

امنیت امروز کشور مرهون چشم های بیدار نیروی انتظامی

امنیت امروز کشور مرهون چشم‌های بیدار نیروی انتظامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛هاشمی امام جمعه شهر چمران گفت: سطح بالای امنیت امروز کشور مرهون چشم‌های بیدار نیروی انتظامی است.

حجت‌الاسلام سیدمنتصر هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت سیدالشهدا(ع) و یارانشان بر پیروی از راه و روش آن امام همام تاکید و افزود: درکنار بعد عاطفی باید به ابعاد دیگری همچون انقلابی بودن عاشورا و استقامت سیدالشهدا(ع) تاکید شود که مکتب حسین بن علی مکتب مقاومت است نه تعامل و آشتی با مستکبران، ماه محرم بهترین فرصت برای شناختن و شناساندن مستکبرانی است که زخم‌های بزرگی بر تن اسلام زده‌اند.

وی به در پیش بودن هفته امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: هدف سیدالشهدا احیای این دو فریضه بود، امروز حمایت از معروف‌ترین معروف‌ها یعنی انقلاب اسلامی و مبارزه با منکرترین منکرها یعنی استکبار جهانی دو فریضه‌ای است که بر عهده آحاد ملت و مسؤولان کشور قرار دارد.

خطیب جمعه شهر چمران افزود: نسخه حسین بن علی(ع) برای شفای ملت‌ها از دردهای موجود احیای این دو فریضه است، آحاد مسلمانان در این دو ماه محرم و صفر عملاً امر به معروف و نهی از منکر را مورد توجه قرار دهند تا از مظلومیت این دو فریضه کاسته شود چرا که ظلم به این دو فریضه ظلم به سید الشهدا(ع) است.

هاشمی در فراز دیگری از خطبه‌ها با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی، گفت: این هفته را به مجاهدان عرصه امنیت تبریک می‌گوییم، سطح بالای امنیت امروز کشور مرهون چشم‌های بیدار نیروی انتظامی است، در منطقه‌ای که روزانه هزاران توپ و اسلحه و ماشین‌های جنگی تکفیری و استکباری در آن فعال است ما صدای یک تیر آن را نمی‌شنویم که این مسأله جای شکرگذاری دارد.

وی افزود: البته دو منکری که نیروی انتظامی باید جدی‌تر همراه مردم وارد قضیه شود مسأله برخورد با تیراندازی و همچنین پخش صوت و صدای غنا و موسیقی‌های لهوی غیرمجاز در بلندگوهای عمومی در شهرستان است که در شهرهایی که پیروان و محبان اهل بیت(ع) هستند جای تأسف دارد. با تأکید مقام معظم رهبری بر تقویت فضای فرهنگی و امنیت اخلاقی باید قانونی‌تر و جدی‌تر با اینگونه مسائل برخورد شود.

امام جمعه شهر چمران با اشاره به روز روستا و عشایر و تأکید بر ضرورت حمایت از امورات روستایی و کشاورزی آنان، گفت: روستاها یکی از ارکان تحقق اقتصاد مقاومتی هستند، مایه تأسف است بودجه جاده روستایی که تصویب شده و وجود دارد که هنوز احداث، ساماندهی و ترمیم و آسفالت‌ریزی آن معطل مانده است. انتظار داریم متولیان مسأله جهادی و سریع نسبت به این امر اقدام کنند تا دعای خیر روستاییان مؤمن پشت سر آنان باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.