مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: بهزیستی در همه حوزه ها به عنوان مدافع حقوق محرومین به مردم مناطق محروم و حاشیه شهر توجه ویژه ای دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه ، مهمترین وظیفه سازمان بهزیستی را تقویت، پرورش وشناسایی استعدادهای نونهالان از طریق مهدهای کودک زیر نظر بهزیستی عنوان کرد.


وی ابراز کرد: در استان کرمانشاه تعداد فارغ التحصیلان رشته های حوزه اجتماعی بسیار بالاست که با به کارگیری در مراکز سازمان بهزیستی و مهدهای کودک می توان در راستای خدمات رسانی مطلوب گام برداشت.

قادری، برنامه های سازمان بهزیستی با اولویت توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه در محلات فقیرنشین و حاشیه ای و در زمینه های مختلف جلوگیری از آسیب اجتماعی، اعتیاد و جلوگیری از فرزند معلول خواهد بود.سعی می کنیم برنامه های بهزیستی را محله محور برگزار کنیم و برنامه متعددی را نیز در این محلات به اجرا در بیاریم.


وی با اشاره به اجرای طرح تأمین یک وعده غذایی در مهدهای کودک، افزود: توزیع غذای گرم در بین کودکان مهدهای کودک با استفاده از نظرات کارشناسان بهداشت در دستور کار قرار گرفته و این کار ابتدا از محلات حاشیه شهر آغاز شده و در شهرستان سنقروکلیایی، ثلاث باباجانی و هرسین نیز اجرایی می شود.


مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه عنوان کرد: این اقدام بر اساس شاخ های تغذیه ای و مطالعات صورت گرفته انجام شده است.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.