معاون سیاسی و امنیتی استانداری گفت: در بحث تقسیمات کشوری باید به اطلاعات روز دسترسی داشته و مسائل حقوقی نیز یکی از ملزوماتی است که باید به آن هم تسلط کافی داشته باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ یوسف شاه حسینی گفت: از اینکه این توفیق نصیب استان کرمانشاه شد تا این نشست را با حضور مسئولین وزارت کشور و همچنین مدیران کل سیاسی و کارشناسان تقسیمات کشوری استان های کردستان همدان و لرستان در کرمانشاه برگزار کنیم بسیار خوشحالیم.

وی بخش تقسیمات کشوری را از لحاظ جنس کار و سازوکارهای اجرایی بسیار ویژه خواند و گفت: اگر چه در این بخش با حاشیه های کمتری روبرو هستیم اما از حساسیت های آن نباید غافل باشیم زیرا غفلت از ظرافت های این بخش خسارت های زیادی را به دنبال دارد لذا در بحث تقسیمات کشوری باید به اطلاعات روز دسترسی داشته باشیم و مسائل حقوقی نیز یکی از ملزوماتی است که باید به آن هم تسلط کافی داشته باشیم.

وی گفت: امیدواریم در این نشست که به صورت کارگاه آموزشی هم برگزار می شود به موضوعات و وظایف ویژه ای که به تقسیمات کشوری مربوط می شود پرداخته شود وقدمی بزرگ برای توسعه فعالیت های این بخش برداشته شود.

شاه حسینی گفت: در این نشست و کارگاه آموزشی که در کرمانشاه برگزار می شود به حوزه کاری تخصصی ورود پیدا خواهیم کرد و تلاش می کنیم تا از این جلسه نهایت استفاده و بهره مندی را در راستای رفع آسیب های سیاسی و اجتماعی حوزه تقسیمات کشوری داشته باشیم.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.