معاون پرورشی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: این استان رتبه نخست کشور را در برگزاری اردوی راهیان نور به منظور اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی دارد.

خراسان رضوی رتبه نخست کشور در راهیان نور دانش آموزیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی منصوریان افزود: امسال نیز خراسان رضوی با اعزام 30 هزار دانش آموز دختر و پسر در قالب 70 کاروان به مناطق جنوب کشور همانند سه سال گذشته رتبه نخست را در این زمینه کسب کرده است.
وی گفت: برگزاری این اردوها با هدف آشنایی دانش آموزان با رشادت و ایثارگری رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است تاکنون آثار و نتایج مطلوبی به همراه داشته است.
معاون اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تاثیر مثبت و موثر این اردوها بر دانش آموزان در دوره های گذشته موجب افزایش علاقه مندی آنها به شرکت در این دوره شده است.
منصوریان افزود: تمامی کاروانهای اعزامی با قطار به مناطق جنوب می روند و هر کاروان شامل430 دانش آموز است.
معاون پرورشی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در قالب این جشنواره دانش آموزان راهیان نور با ارائه عکس، مقاله، دلنوشته، یادداشت و نامه توصیف و برداشتهای خود را از این سفر معنوی ارائه می کنند.
وی افزود: 20 اسفند نیز اختتامیه ای با معرفی برگزیدگان این جشنواره با حضور دانش آموزان در سطح استان برگزار و آثار در قالب کتابچه ای منتشر می شود.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.