مسئول قرارگاه نور بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: کاروان پیاده‌روی اربعین حسینی امسال شامل ۴۰ نفر برادر از فعالان دانشجویی است؛ اما کار ویژه ستاد اربعین دانشجویی سیستان و بلوچستان، خدمت رسانی به زائرین پاکستانی حرم حضرت اباعبدالله (ع) است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمد خزائی گفت: کاروان پیاده‌روی اربعین حسینی امسال شامل چهل نفر برادر از فعالین دانشجویی است.

وی در خصوص مجوزهای خروج از کشور اظهار داشت: با ارتباط خوبی که بین بسیج دانشجویی و عتبات عالیات دانشگاه برقرار شده، مجوزهای خروج از کشور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برادری که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند، پیگیری شده است.

مسئول قرارگاه نور بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان افزود: آخرین مهلت دریافت فرم تعهد نامه محضری جهت مجوز خروج از کشور برای شرکت در پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی(ع) صبح چهارشنبه پنجم آبان ماه است.

وی ادامه داد: این استقبال و خدمت‌رسانی طی سه روز در مرز میرجاوه و سه روز هم در زائر سرای امام رضا(ع) انجام می‌پذیرد.

مسئول ستاد اربعین دانشجویی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: دانشجویان خواهر و برادر علاقمند به خادمی زائران حسینی در این موکب استقبال می‌توانند از شنبه تا چهارشنبه هر هفته تا ۱۰ آبان به دفاتر، حوزه ها و پایگاه های بسیج دانشجویی دانشگاه‌های زاهدان و همچنین به دفتر قرارگاه نور در ناحیه بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان مراجعه کنند.

وی عنوان داشت: تنها منبع رسمی اخبار ستاد اربعین دانشجویی استان سیستان و بلوچستان، کانال تلگرامی به آدرس Http://telegram.me/sbnoor است و علاقمندان می‌توانند به این کانال بپیوندند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار