مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه زابل از استقبال خوب دانشجویان این دانشگاه از کرسی‌های آزاداندیشی خبر داد و گفت: ایجاد فضای بحث و بررسی در بین دانشجویان می‌تواند، گامی موثر در راستای رشد کشور باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،رضا میرشکار اظهار کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها ما نیز فضایی آرام را مهیا خواهیم کرد که دانشجویان بتوانند آزادانه به ارائه نظرات خود بپردازند.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه زابل با بیان اینکه استقبال دانشجویان از این کرسی‌ها بسیار خوب بوده و این کرسی‌ها را به صورت مداوم در ماه‌های آینده نیز برگزار خواهیم کرد، افزود: در این محفل پرداختن به موضوعات فرهنگی، صنفی، تاریخی و موضوعاتی که دانشجو گریبانگیر آنان است را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی ادامه داد: ایجاد این فضای بحث و بررسی در بین دانشجویان می‌تواند گامی موثر در راستای رشد کشور باشد.

میرشکار بیان کرد: در همین راستا شب گذشته در دانشگاه زابل کرسی آزاد اندیشی به همت بسیج دانشجویی با موضوع «هویت اسلامی ایرانی تعامل یا تقابل» برگزار شد که با استقبال خوب دانشجویان دانشگاه مواجه شد و دانشجویان به ارائه نظرات خود پرداختند.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه زابل گفت: در این کرسی آزاد اندیشی پیرامون موضوعاتی چون «ناسیونالیستیگری مقدمه‌ای بر نژادپرستی» و «قوم‌گرایی» و همچنین «چرا ایرانیان باستان اسلام را انتخاب کردند» بحث و بررسی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار