سه سارق حرفه اي با ۱۲ فقره سرقت در شهرستان اسفراین دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت در اسفراین مأموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این شهرستان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ جاوید مهری با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌ها به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند، افزود : سرقت از منزل، مغازه، اماکن خصوصی و داخل خودرو از جمله این سرقت‌ها بود.

وی بابیان اینکه مأموران با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی موفق به دستگیری سه متهم در زمینهٔ سرقت شدند، افزود: مأموران در بازرسی از منزل یکی از متهمان علاوه بر کشف اموال مسروقه مقدار یک گرم هروئین نیز کشف کردند.

مهری با اشاره به اینکه تعدادی از اموال مسروقه کشف‌شده به مالباختگان تحویل داده شد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی، اعتیاد به مواد مخدر، عدم برخورد قضایی مناسب و سهل‌انگاری مردم را از عوامل وقوع سرقت‌ها عنوان کرد و افزود: شهروندان برای پیشگیری از سرقت باید منزل، خودرو و محل کسب خود را به تجهیزات امنیتی مجهز کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.