سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز اعتقاد دارد تیمش یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر است.

فیروز کریمی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره دیدار روز یکشنبه تیم های اکسین البرز و مس رفسنجان که با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید اظهار کرد:بازی خوبی بود هر دو تیم بازی قابل قبولی ارائه دادند اما مهاجمان تیم ما به راحتی موقعیت های به دست آمده را از دست دادند،آنها باید بر روی ضربات آخر دقت بیشتری می کردند زیرا صرف به دست آوردن موقعیت و در اختیار داشتن مالکیت توپ نمی تواند منجر به پیروزی یک تیم شود.

وی همچنین در مورد پیش بینی جایگاه پایان فصل اکسین البرز گفت: نمی توان از حال تا آخر فصل را پیش بینی کرد اما به طور حتم تیم ما یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر خواهد بود.

سرمربی اکسین البرز در خصوص چگونگی بسته شدن این تیم در ابتدای فصل عنوان کرد: تیم ما براساس واقع بینی و با توجه به شرایط مالی خود باشگاه بسته شده است و مانند برخی تیم ها که ابتدای فصل بازیکنان گران قیمت را به خدمت می گیرند و سپس نمی توانند از پس هزینه ها برآید نبودیم، بنابراین در حال حاضر هیچ گونه مشکل مالی نیز نداریم.

کریمی در پایان با آرزوی سلامتی برای منصور پورحیدری افزود:از بیماری پورحیدری ناراحت شدم،ان شااله خداوند همه بیماران را شفا دهد و همچنین به منصور پورحیدری که سالیان سال به عنوان بازیکن و مربی به فوتبال ایران خدمت کرده است شفای عاجل عنایت کند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار