حجت الاسلام صادقی آرمان مدیر کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: کتابخانه تخصصی انقلاب اسلامی در آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ اصلاح و تجهیز کتابخانه های اقماری از سیاست های پیش روی کتابخانه آستان بوده و در همین راستا کتابخانه "پره سر" در استان گیلان و همچنین تجهیز کتابخانه پ‍ژوهشکده علامه طباطبایی(ره) در اولویت است.

مدیر کتابخانه آستان مقدس بیان کرد: احداث کتابخانه جدید در منطقه پردیسان قم نیز یکی دیگر اولویت ها و سیاست های این نهاد است که کارهای مطالعاتی و طرح کلی آن در حال بررسی است.

وی افزود: یکی دیگر از اهداف پیش روی کتابخانه آستان حضرت معصومه (س) ایجاد کتابخانه تخصصی انقلاب اسلامی است که کار ایجاد آن شروع شده است. تاکنون 250 عنوان کتاب موجود درباره انقلاب اسلامی در کتابخانه آستان احصا، ‌جمع آوری و دسته بندی شده است.

مدیر کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه (س) ادامه داد: شناسایی کتب و مقالات در خصوص انقلاب اسلامی و رایزنی جهت خرید نیز در حال انجام است که به زودی کتابخانه تخصصی انقلاب اسلامی، غنی و تجهیز و در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار