مهرستان

کاهش 40 درصدی سرقت در مهرستان

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان از کاهش 40 درصدی سرقت در مهرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ علیرضا یوسفی درتشریح این خبرگفت: ماموران انتظامی این شهرستان در جهت جلوگیری از سرقت با افزایش گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی، موفق به کشف تمام سرقت های رخ داده در شهرستان شده و 22 سارق را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان افزود: با اجرای طرح های مختلف انتظامی وعملیاتی، میزان وقوع جرایم در مهرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 40 در صد کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از اولویت های پلیس برخورد با سوداگران مرگ وقاچاقچیان مواد مخدر است، تصریح کرد: با انجام طرح ارذتقا امنیت و طرح های مبارزه با کالا قاچاق در سطح شهرستان و با انجام کار اطلاعاتی بلند مدت، مقدار 481 کیلو انواع مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ یوسفی افزود: به منظور جلوگیری از هدر رفتن سرمایه های ملی ماموران موفق به کشف 27 هزار لیتر سوخت قاچاق شده اند که از طرفی ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ارزش کالاهای مکشوفه در بازه زمانی یک ماهه گذشته را 500 میلیون ریال برآورد کردند.

وی اظهار داشت:ماموران در راستای ناامن کردن محیط برای مجرمان و ارتقا امنیت اجتماعی، در مهرماه سال جاری تعداد 400 نفر از مجرمین را در انواع جرائم پلیسی دستگیر و تحویل مراجع قضایی نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان در پایان با اشاره به اینکه اقدامات پیشگیرانه اجتماعی در قالب آموزش ها وهشدارهای پلیسی از طریق توزیع بروشور، نصب بنر وآموزش همگانی در سطح مدارس، محلات و مساجد توسط کارشناسان انتظامی شهرستان برای شهروندان انجام شده است از شهرونداتن در خواست کرد: تا هرگونه موارد سوء امنیتی وانتظامی را با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: کاهش ، 40درصدی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار