انتخاب اصلح وظیفه شرعی و قانونی است

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز زاهدان گفت: شرکت در انتخابات و انتخاب فردی اصلح به عنوان رئیس جمهور وظیفه شرعی و قانونی همه مردم است.

ابوالفضل احمدزاده امروز در پای صندوق اخذ رای گفت: بار دیگر موسم انتخابات شد؛ انتخاب رئیس جمهور اصلح در سیستان و بلوچستان و همچنین در کشور جمهوری اسلامی ایران وظیفه شرعی و قانونی همه مردم است.
وی با بیام اینکه مردم با شور فراوان در این انتخابات شرکت کرده اند تصریح کرد: شرکت در انتخابات قطعا یک تکلیف برای همه مردم است.
سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز زاهدان خاطرنشان کرد: به لحاظ قانونی اقدام افرادی که به نحوی در رسانه‌های مجازی خود اعلام می‌کنند که مردم در انتخابات شرکت نکنند پذیرفته شدنی نیست.
وی عنوان کرد: از مردم سیستان و بلوچستان دعوت می‌کنیم که در راستای احیای حقوق خود در این انتخابات شرکت کنند چرا که هر چقدر بر تعداد این آرا افزوده شود یقینا بر اعتبار نظام جمهوری اسلامی ایران در نظام بین المللی هم افزوده می‌شود.
احمدزاده افزود: با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان نماد وحدت است همواره در معرض آسیب بوده و است، اما در این استان رزمندگانی وجود دارند که همچنان مرزبان این استان هستند.
وی خاطرنشان کرد: ما به پاس خون شهدای سیستان و بلوچستان در این انتخابات شرکت میکنیم و از هم می‌خواهیم در این انتخابات شرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار