به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران
جوان از کرمانشاه؛
در این همایش کارشناسان مسائل اقتصادی استان کرمانشاه نیز به بیان مطالبی در
خصوص اهمیت برند برای توسعه تجارت و افزایش تولید و همچنین شیوههای برندسازی
پرداختند.
کارشناس مسئول دفتر ثبت
برند و حمایت از مالکیت صنعتی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با
توجه به اهمیت بحث برند و تاکید مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت بر ارتقاء
دانش فکری و عملی واحدهای تولیدی و صنعتی و همچنین تجار و بازرگانان کشور، کارگاههای
آموزشی رایگانی در این خصوص برای کلیه استانهای کشور در نظر گرفته شد.
سید قاسم کشفی ادامه داد: این کارگاه تاکنون در استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و
همدان برگزار شده و کرمانشاه چهارمین استان میزبان این سلسله همایشها است.
مسئول دفتر ثبت برند و حمایت از مالکیت صنعیت وزارت صنعت، معدن و تجارت استقبالی
که تاکنون از این همایشها در کشور شده را خوب ارزیابی کرد.
کشفی یادآوری کرد: علاقمندیم در استانهایی که صاحب صنایع و واحدهای تولیدی قابل
توجه هستند، توجه به برندسازی و فرهنگ ایجاد برند نهادینه شود که کرمانشاه نیز از
جمله این استانها است.
وی برندسازی را زمینه ساز شناسایی بیشتر یک محصول در بعد داخلی و حتی خارج از کشور
دانست و تصریح کرد: مشتاقیم رتبه علمی کل کشور را در این زمینه در جهان بالا
ببریم.
انتهای پیام/پ