کرمانشاه؛

همایش "اهمیت ثبت نشان ملی (برند)"

همایش "اهمیت ثبت نشان ملی (برند)" در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ در این همایش کارشناسان مسائل اقتصادی استان کرمانشاه نیز به بیان مطالبی در خصوص اهمیت برند برای توسعه تجارت و افزایش تولید و همچنین شیوه‌های برندسازی پرداختند. کارشناس مسئول دفتر ثبت برند و حمایت از مالکیت صنعتی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به اهمیت بحث برند و تاکید مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت بر ارتقاء دانش فکری و عملی واحدهای تولیدی و صنعتی و همچنین تجار و بازرگانان کشور، کارگاه‌های آموزشی رایگانی در این خصوص برای کلیه استان‌های کشور در نظر گرفته شد.
  سید قاسم کشفی ادامه داد: این کارگاه تاکنون در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و همدان برگزار شده و کرمانشاه چهارمین استان میزبان این سلسله همایش‌ها است.

مسئول دفتر ثبت برند و حمایت از مالکیت صنعیت وزارت صنعت، معدن و تجارت استقبالی که تاکنون از این همایش‌ها در کشور شده را خوب ارزیابی کرد.

کشفی یادآوری کرد: علاقمندیم در استان‌هایی که صاحب صنایع و واحدهای تولیدی قابل توجه هستند، توجه به برندسازی و فرهنگ ایجاد برند نهادینه شود که کرمانشاه نیز از جمله این استان‌ها است.

وی برندسازی را زمینه ساز شناسایی بیشتر یک محصول در بعد داخلی و حتی خارج از کشور دانست و تصریح کرد: مشتاقیم رتبه علمی کل کشور را در این زمینه در جهان بالا ببریم.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، همایش ، اهمیت ، نشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.