معاون فرماندار شهرستان شوط گفت:برگزاری یادواره شهدای شهرستان شوط برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛عبدالهی در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری یادواره شهید محمد عبدلله پور و 127 شهید شهرستان شوط ضمن گرامی داشت یاد و نام شهدای معزز خاطر نشان ساخت: زنده نگه داشتن نام وخاطره شهیدان و تلاش در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه ای است بدیهی که بر عهده همه آحاد جامعه است چراکه اگر رشادت، ایثار و جانفشانی شهدا و ایثارگران در طول انقلاب و دفاع مقدس نبود، هیچیک از ما مسئولین در این جایگاه نبودیم و این امانتی است که این عزیزان به ما سپرده اند.

وی اظهار کرد: این یادواره در روز یکشنبه شانزدهم آبان ماه از ساعت 3 الی 5 بعد از ظهر در محل مسجد جامع برگزار خواهد شد
امام جمعه شهرستان شوط افزود: برگزاری چنین برنامه هایی نمی بایست به گرامی داشت نام شهدا محدود شود بلکه ضروری است این یادواره ها برای همه خانواده های معظم شهدا،ایثارگران، جانبازان،آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نیز که در این مسیر مقدس از جان مایه گذاشته اند تعمیم داده شود.
سپس سرهنگ رضوی فرماندهی سپاه ناحیه شوط هم نیز به ارائه گزارش اجمالی از اهم اقدامات صورت گرفته در خصوص اجرای یادواره شهدا پرداخت.
شایان ذکر است برنامه های این مراسم از جمله سخنرانی یکی از شخصیت‌های برجسته استانی ،دیکلمه گویی ، گلباران مزار مطهر این شهید والامقام، مداحی ، توزیع بسته های فرهنگی، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهداء خواهد بود.

انتهای پیام/م



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.