نقش آذربایجان غربی و شهرستان خوی در دوران دفاع مقدس تاثير گذار و برجسته بود و بايد اين رشادت ها به نسل هاي آينده انتقال یابد.

به گزارشخبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛وبه نقل از روابط عمومی فرمانداری خوی، جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و یادمان شهدای گمنام شهر خوی و فیرورق با حضور دكتر سيواني فرماندارخوي، عطاپور مديركل اموراجتماعي استانداري آذربايجان غربي، و اعضای شورا برگزار شد .

در این جلسه دکتر سیوانی با اشاره به نقش ارزنده شهرستان خوي در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: نقش استان و شهرستان خوی در دوران دفاع مقدس تاثير گذار و برجسته بود و بايد اين رشادت ها به نسل هاي آينده انتقال و نشان داده شود.

وی با اشاره به برگزاري برنامه هاي مرتبط با ارزشهای دفاع مقدس اظهار داشت: برنامه هاي مرتبط با ارزشهای دفاع مقدس بايد از قبل برنامه ريزي شود تا بتوانيم پس از تدوین تقويم ساليانه، اين برنامه ها را اجرايي كنيم.

فرماندار خوی از تاخير در ساماندهی و ساخت طرح یادمان برای شهدای گمنام خوي و فيرورق انتقاد كرد و افزود: اميدوارم پس از ارائه طرح های ساخت این یادمان و تصویب نهایی، یک یادبود مناسب و در خورشأن شهرستان در تپه شهدای گمنام خوی و فیرورق ساخته شود.

در اين جلسه عطاپور مديركل اموراجتماعي و فرهنگي استانداري آذربايجان غربي نیز با اشاره به اهداف كلي استان در حوزه نشر ارزشهای دفاع مقدس اظهار داشت: يكي از اين اهداف تثبيت آثار سرزميني در سطح استان و انجام كارهاي پژوهشي و ميداني شهدا و رزمندگان دفاع مقدس مي باشد.

وي تصريح كرد: اميدوارم با احداث يادمان های شهداي گمنام و فراهم شدن بسترهاي لازم، استان آذربايجان غربي در كنار مناطق جنوب مقصد كاروان راهيان نور باشد.

وي با اشاره به سياست دولت تدبير و اميد در احداث و تكميل يادمان شهداي گمنام اظهار داشت: اميدوارم مطابق سياست دولت تدبير و اميد احداث يادمان تپه شهدای گمنام خوی و فیرورق به پايان برسد.

انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.