بازیکن تیم شهرداری کاشان گفت:تا چه زمانی فدراسیون بسکتبال و باشگاه ها برای بسکتبالیست ها تصمیم گیری کنند و بازیکنان حق اظهارنظر نداشته باشند.

تاجیک:تا کی باشگاه های بسکتبال و فدراسیون برای بازیکنان تصمیم گیری می کنند؟پویا تاجیک،بازیکن تیم شهرداری کاشان در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان گفت:در بازی دوستانه با تیم نفت  آبادان از ناحیه دنده مصدوم شدم و متاسفانه بازی های نخست لیگ برتر بسکتبال را از دست دادم.

وی درباره ارزیابی اش از کیفیت لیگ برتر بسکتبال عنوان کرد: همواره لیگ برتر بدون هیجان آغاز می شود اما به تدریج شاهد ارائه بازی های هجومی  تیم ها هستیم.

تاجیک افزود:سیاست فدراسیون بسکتبال در جوان گرایی لیگ سبب شده تا خیلی از بازیکنان با تجربه بدون تیم بمانند و از آنها در ترکیب تیم ها استفاده نشود و به نظرم این موضوع به بسکتبال ایران لطمه وارد کرده است.فدراسیون و باشگاه های بسکتبال تا چه زمانی قرار است به جای بازیکنان تصمیم بگیرند؟

بازیکن تیم شهرداری کاشان بیان کرد: اتحادیه مختص بازیکنان بسکتبال وجود ندارد تا آنها مشکلاتشان را در این اتحادیه مطرح کنند و همین موضوع باعث شده است که فدراسیون و مسئولان باشگاه ها در مورد بازیکنان تصمیم بگیرند.

وی تصریح کرد:شرایط اقتصادی در ورزش ایران به خصوص بسکتبال بسیار نامناسب است و با این وضع نابه سامان باشگاه ها بودجه خود را صرف خرید بازیکنان بی کیفیت خارجی می کنند و از بازیکنان داخلی کمتر بهره می برند.

تاجیک در پایان خاطرنشان کرد:برخی از تیم ها  قراردادهای نجومی با بازیکنان می بندند و این امر سبب شده بعضی از بازیکنان پس از کنار گذاشتن بسکتبال، همچنان با درآمد این رشته ورزشی امرارمعاش کنند و همین موضوع آسیب زیادی به بازیکنان با قراردادهای پایین زده است. من هم البته از این قضیه متضرر شدم.

انتهای پیام/




























































































































































اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار