لیگ برتر بسکتبال از امروز با سه دیدار پیگیری می شود و این در حالیست که رئیس فدراسیون در مسافرت به سر می برد.

شروع لیگ برتر بسکتبال بدون رئیس فدراسیونبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان:نوزدهمین دوره از رقابت های لیگ برتر بسکتبال از امروز با حضور 10 تیم آغاز می شود این در حالیست که دو دیدار به تعویق افتاده و دیرتر از سایر تیم به میدان می روند.   

تمام بازیکنان سهمیه لیگ با تیم ها قراداد بستند و تنها فرید اصلانی،یونس لاله زاده و آرمان زنگنه خارج از لیگ امسال قرار دارند.
لیگ برتر بسکتبال امسال در حالی آغاز می شود که مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال در آمریکا به سر می برد و در نخستین روز از شروع رقابت های لیگ در تهران حضور ندارد.

شیرازی ها پس از 5سال غیبت به لیگ بازگشتند

تیم بسکتبال لوله a.s شیراز که پس از 5 سال غیبت به لیگ برتر بازگشت به علت کمبود بودجه تنها از بازیکنان بومی خود استفاده می کند و هیچ یک از بازیکنان سهمیه را در تیم خود ندارد.تیم لوله امروز مهمان شاگردان سامری خواهند بود.

دانشگاه آزاد با وجود کوهیان
 
تیم دانشگاه آزاد امسال با هدایت تیم فرزاد کوهیان به میدان خواهد رفت و به گفته وی به علت نداشتن دو بازیکن اصلی که در لیگ جهانی بسکتبال سه نفره حضور داشتند دیرتر به مصاف تیم نیروی زمینی می رود.

دو تیم تازه وارد به مصاف هم می روند

تیم بسکتیال کاشان با نام شهرداری کاشان به لیگ برتر بازگشت و در نخستین دیدار خود به مصاف شاگردان حاتمی در تبریز می روند.

سربازان اسلامی

ارسلان کاظمی که یک مهره اصلی اما مصدوم در ترکیب تیم نیروی زمینی است در نخستین بازی خود به مصاف دانشگاه آزاد می رود و سربازان محمدرضا اسلامی بر این باورند که نسبت به سایر تیم ها قرار است متفاوت عمل کنند.


برنامه هفته اول لیگ برتر:

شهرداری اراک – پتروشیمی 16:00

شهرداری تبریز – شهرداری کاشان 15:30

نفت آبادان – لوله آ.اس شیراز 16:00

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار