فرماندار اندیمشک از تشکیل 9 کمیته با حضور همه دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان برای استقبال و پذیرایی از زائران اربعین حسینی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری‌نژاد، فرماندار اندیمشک در دومین نشست ستاد اربعین این شهرستان گفت: هر یک از این کمیته‌ها وظایف خاص و ذاتی خود را در رابطه با هرچه بهتر برگزار کردن این مراسم در سطح شهرستان و مرز چزابه عهده‌دار شده‌اند.

وی بیان داشت: بر اساس آمار موجود این شهرستان در اربعین سال گذشته پذیرای 250 هزار نفر از زائران بوده است.

جهانگیری‌نژاد یادآور شد: با توجه به اینکه امسال با کارشکنی رژیم سعودی برگزاری مناسک حج برای حجاج ایرانی برگزار نشد پیش‌بینی می‌شود که استقبال مردم از مراسم اربعین حسینی نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته باشد.

وی در ادامه گفت: ما باید با تمام توان و در نهایت همکاری و  همدلی این کار مهم را انجام داده و همه تلاش خود را در جهت هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم به کار ببندیم.

رئیس ستاد اربعین شهرستان اندیمشک خاطرنشان کرد: ساختار دومی که بعد از ساختار اداری وجود دارد حضور خودجوش مردم در این نوع مراسمات است که بدون هیچ‌گونه تبلیغاتی پای کار می‌آیند و خالصانه در جهت خدمت به زوار امام حسین(ع) کار می‌کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.