لرستان؛

کمک ۶ میلیاردی حامیان به ایتام بروجردی

مدیرکمیته امداد شهرستان بروجرد، گفت: حامیان و نیکوکاران در دهه اول محرم امسال بیش از ۹۳۵ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال به ایتام و فرزندان محسنین شهرستان بروجرد کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ علی معظمی گودرزی مدیر کمیته امداد شهرستان بروجرد، گفت: طرح های «اکرام ایتام» و «محسنین»، از جمله طرح هایی هستند که کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور استفاده از مشارکت مردمی در رسیدگی به نیازمنداناجرا می کند.
 
وی افزود: طرح «اکرام ایتام» مختص کودکانی است که پدر خود را از دست داده اند و طرح «محسنین» مربوط به کودکانی است که یا پدر و مادر از یکدیگر جدا شده و تحت سرپرستی مادرشان هستند و یا آن که پدرشان در قید حیات است، اما به دلیل بیماری قادر به تامین معاش خانواده نیست.
 
 
معظمی گودرزی، اظهار داشت: در دهه اول محرم امسال حامیان طرح اکرام ایتام بیش از 935 میلیون و  350 هزار ریال به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد کمک کردند.
 
وی ادامه داد: این کمک ها در قالب 775 پرس غذای گرم، اهدا سه  راس گوسفند،66 جفت کفش، یازده دست البسه و 108 عدد کارت هدیه جهت خرید در فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر  بین ایتام و فرزندان محسنین این شهرستان در دهه اول محرم توزیع شده است .
 
معظمی گودرزی، گفت: کمیته امداد شهرستان بروجرد  در طرح اکرام ایتام اقدام به حمایت مالی و معنوی از 928 یتیم با همکاری 3 هزارو675 حامی نیکوکار کرده است.
 
 
وی ابراز کرد: این حامیان با واریز کمک های نقدی خود به حساب شخصی ایتام به کاهش مشکلات این افراد کمک می کنند‎.‎از ابتدای ماه محرم تاکنون حامیان 810 میلیون ریال به حساب ایتام تحت حمایت کمیته امداد واریز کردند.
 
معظمی گودرزی، افزود: در دهه اول محرم امسال 70  خیر به جمع حامیان کمیته امداد پیوستند.
 
 
مدیر کمیته امداد شهرستان بروجرد گفت: حامیان طرح اکرام در ۶ ماهه نخست سال جاری 6 میلیارد و 660 میلیون ریال به فرزندان معنوی خود  به صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند.
 
انتهای پیام/ا
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.