استاندار قزوین گفت : دستگاه های اجرایی بدون استثناء مورد ارزیابی قرار گیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ فریدون همتی در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان افزود : بدون سنجش و ارزیابی دقیق از عملکرد مدیران و دستگاه ها نمی توان کارآیی لازم را از آنها انتظار داشت.

استاندار ادامه داد :  شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران و دستگاه های اجرایی باید علمی، به روز و گسترده باشد تا همه زوایای فعالیت های پیدا و پنهان هر دستگاه را دربر گرفته و چیزی از چشم دور نماند.

همتی همچنین پیشنهاد داد تا خلاقیت و نوآوری ها، توجه مدیران  به اولویت و برنامه های استان، هماهنگی با استانداری به عنوان دستگاه حاکمیتی و نیز میزان تعامل با فرمانداران و همکاری با سایر دستگاه ها در پیشبرد اهداف، وضعیت حضور در نشست و کارگروه های استانی، اطلاع رسانی به افکار عمومی و نحوه استفاده از ردیف های ملی در شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران گنجانده شود.

وی  همچنین پراکندگی دستگاه های اجرایی به لحاظ دریافت بودجه از محل ملی و استانی را موجب بروز مشکلاتی دانست و یادآور شد: به منظور شفاف سازی، انسجام بخشی، برنامه ریزی و مدیریت بهتر کارها و نیز اثربخشی مثبت در افکار عمومی باید به مجلس و دولت پیشنهاد داد تا در صورت امکان بودجه دستگاه های اجرایی به شکل استانی لحاظ شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار