سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت:بازیکنان بانک سرمایه در مقابل تیم والیبال شهرداری ارومیه روحیه و انگیزه بسیار بالایی دارند.

مصطفی کارخانه پیش از دیدار بانک سرمایه  در مقابل شهرداری ارومیه در گفتگو با  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه گفت:بازیکنان تیم بانک سرمایه  پس از کسب پیروزی در مقابل تیم شهرداری تبریز در هفته نخست رقابت های لیگ برتر، انگیزه بالایی برای رویارویی با تیم شهرداری ارومیه دارند.

کارخانه با اشاره به اینکه تیم والیبال شهرداری ارومیه یکی از تیم های قوی لیگ برتر است ،افزود:  بازی والیبال تساوی ندارد و باید یک تیم با پیروزی میدان را ترک کند و این امر حساسیت و زیبایی هایی این رشته را دوچندان می کند.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت:امسال نیز همچون سال قبل بازیکنان آماده و مطرحی را در اختیار داریم و به طور یقین با استفاده از این پتانسیل بالا روزهای خوشی برای تیم بانک سرمایه پیش بینی می شود.

وی ادامه داد:والیبال بازی کردن در شهر والیبال خیز ارومیه همواره برای مربیان و بازیکنان تمامی تیم های حریف قابل احترام و جذاب است.

کارخانه بیان کرد: حاشیه سازی و رفتارهای غیر ورزشی آفت بازدارنده ای برای ورزش حرفه ای است و مربیان و بازیکنان مطرح کشور با رعایت قوانین، نقش عمده ای در داشتن ورزش پاک و بی حاشیه دارند.

انتهای پیام/م



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.