سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین گفت: ۵۰۰ واحد تولیدی مشکل دار استان برای تامین سرمایه در گردش به ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات نیاز دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ منوچهر حبیبی در جلسه نظارت بر تسهیلات بانکی سامانه بهین یاب افزود : این واحدها در شش شهرستان استان مستقر هستند و تسهیلات نیز به آنها اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد : بمنظور نظارت بر تخصیص درست تسهیلات بانکی و پیشگیری از هدررفت منابع به موازات پرداخت تسهیلات، کمیته راستی آزمایی با جدیت بر نحوه هزینه کرد تسهیلات نظارت خواهد کرد.

معاون استانداربیان کرد: جهت گیری ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه ها و کمیته های زیرمجموعه آن کمک به  هزار واحد نیمه فعال در استان برای بازگشت به چرخه تولید است که عملیاتی شدن آن می تواند علاوه بر اشتغالزایی منجر به رونق اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار شود.

معاون استانداربا بیان اینکه برنامه ریزی دولت اعطای تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی است ، اضافه کرد:  تاکنون بیش از دو هزار واحد در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند که همه آنها به بانک های عامل معرفی شده اند.

وی بیان کرد: همه دستگاه ها باید تلاش کنند گزارش پرداختی سامانه بهین یاب به واحدهای تولیدی را به تفکیک و بصورت هفتگی در اختیار دبیرخانه ستاد و کمیته راستی آزمایی قرار دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار