معاون سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان گفت: كمك به تصميم‌ گيري، بازنگري و بازخورد مهمترین هدف کمیته راهبری مدیریت عملکرد آموزش و پرورش استان می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛اولین جلسه کمیته راهبری مدیریت عملکرد آموزش و پرورش استان با حضور معاون سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان در محل دفتر این معاونت برگزار شد.

ولی حسینی معاون سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهار کرد: بطوركلي هدف ارزيابي عملكرد كمك به تصميم‌ گيري، بازنگري وبازخورد درسطوح مختلف اجراي طرح‌ها وكمك به طراحي مجدد طرح‌هاي موجود وتدوين طرح‌هاي جديد می باشد.

حسینی جهت بخشيدن به فعاليت‌هاي آتي با بهره گيري ازنتايج بررسي هاي مداوم را از رویکردهای این کمیته عنوان کرد و ادامه داد: كنترل مداوم جريان امور در سازمان و استقرار چرخه مديريت بهره ‌وري در دستور کار قرار خواهد داشت.

وی افزود: بهبود تصميم‌گيري در مورد حوزه و عمق فعاليت‌ها، برنامه‌ها و اهداف آينده دولت، بهبود تخصيص منابع و استفاده بهينه از امكانات و منابع جهت اجراي برنامه‌ها، ارتقاي پاسخگويي در مورد عملكرد برنامه‌ها، ارتقاء توانمندي سازمان در ارائه كمي و كيفي خدمات و رقابت‌پذيري در فضاي ملي و بين‌المللي از دیگر نتایج راهبری مدیریت عملکرد می باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.