لوکیشن‌های این فیلم از مازندران در ایران تا ترکیه ادامه دارد و حدود 65 درصد فیلم در ایران و 35 درصد در ترکیه می‌گذرد.

خسرو معصومی کارگردان سینما در خصوص جزئیات جدیدترین اثر سینمایی خود یعنی «کار کثیف» که به تازگی پروانه ساختش صادر شده، به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: هم اکنون در حال رایزنی با برخی عوامل و ورود به مرحله پیش‌تولید هستیم.

وی افزود: لوکیشن‌های این فیلم از مازندران در ایران تا ترکیه ادامه دارد و حدود 65 درصد فیلم در ایران و 35 درصد در ترکیه می‌گذرد.

این کارگردان ادامه داد: در این اثر از بازیگران ایرانی و تعدادی بازیگر ترکیه‌ای استفاده می‌کنیم و فیلمبرداری حدود 65 تا 70 روز طول می‌کشد.

کارگردان «خرس» درباره حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: «کار کثیف» از لحاظ تولید پروژه‌ای بسیار سنگین است و حدود یکسال طول می‌کشد؛ چون بجز هماهنگی های ایران هماهنگی‌هایی در ترکیه باید انجام شود. پس زمان‌بر خواهد بود و به جشنواره امسال فجر نخواهد رسید اما برای جشنواره فیلم فجر سال آینده آماده خواهد شد.

معصومی که نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلم جدید خود را عهده دار است، در خصوص موضوع این فیلم عنوان کرد: «کارکثیف» که نگارش فیلمنامه آن حدود 14ماه طول کشید، در مورد بیکاری و مهاجرت است و بیشتر کار ما جاده‌ای خواهد بود.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.