امام جمعه اهل سنت تربت جام گفت: امام حسین (ع) جان خود و اهل بیت و یارانش را برای خدا قرآن و احیای اسلام فدا کرد و به ما آموخت مقابل استکبار چگونه مقابله کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مولوی شرف الدین جامی الاحمدی، امروز  در جلسه شورای اداری شهرستان تربت جام ، با اشاره به اقدام امام حسین (ع) و قیام آن حضرت گفت: این بزرگوار شایسته محبت و دوست داشتن است و امام حسین (ع) عامل وحدت بین مسلمین و دیگران است.

وی حضور در مراسم عزاداری را زنده کننده قیام امام حسین(ع)دانست و گفت: این مراسم روحیه مبارزه گری و ظلم ستیزی را به ما یادآوری می کند و وظیفه ما پیروی از سیره امام حسین علیه السلام و پیامبر (ص) است.

مولوی جامی الاحمدی افزود: امام حسین (ع) اخلاقیات و سنت پیامبر را بنا نهاد و با ریختن خون خود ریشه اسلام را که می رفت خشکیده شود آبیاری و زنده کرد و تا ابد زنده خواهد ماند.

امام جمعه اهل سنت تربت جام با اشاره به قیام امام حسین (ع) گفت: امام حسین (ع) جان خود و اهل بیت و یارانش را برای خدا قرآن و احیای اسلام فدا کرد.

وی خاط نشان کرد: امام حسین علیه السلام به ما آموخت مقابل استکبار چگونه مقابله کنیم همان گونه که فرزند زهرا (س) امام خمینی در مقابل استکبار و رژیم پهلوی ایستاد.

انتهای پیام//س ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.