معاون فرماندار تربت جام گفت:حضور باشکوه در راهپیمایی 13 آبان نمایش قدرت نظام اسلامی است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران چوان از مشهد ، احمد شافعی در جلسه هماهنگی راهپیمایی 13آبان افزود: یوم‌الله 13 آبان روزی ماندگار و تأثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی است و راهپیمایی این روز بزرگ هرساله در کانون توجه رسانه‌ها و افکار عمومی جهان قرار دارد.
شافعی اذعان داشت: 13 آبان بعنوان مقاومت ملت ایران در برابر استکبار ستودنی است و هرچه حضور مردم در مراسم روز استکبار ستیزی پررنگ تر و پرشور تر باشد مایه وحشت استکبار است.
او خاطرنشان کرد: بی تردید حضور پررنگ و با نشاط اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان به عنوان آینده سازان کشور در این مراسم موجی از هراس را بر پیکر دشمنان خواهد انداخت.
معاون فرماندار تربت جام اضافه کرد:انتظار داریم امسال دانشگاهیان نیز نمایش و حضور پررنگ تری نسبت به سالهای گذشته داشته باشند.
در پایان این جلسه هر یک از اعضا پیرامون برگزاری باشکوه مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان امسال در شهرستان بحث و تبادل‌نظر کردند.
راهپیمایی 13 آبان روز پنجشنبه هفته آینده همزمان با سراسر کشور از ساعت 9صبح با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان تربت جام از میدان شهدا آغاز و تا میدان ولی عصر ادامه دارد.
شهرستان 284هزار نفری تربت جام در 167کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
انتهای پیام// م ط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار