پرتابگر دیسک کشورمان گفت: تصمیم دارم شغل دوم پیدا کنم، تا حداقل از این طریق بتوانم هزینه‌های روزمره ام را در بیاورم.

محمد صمیمی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی باشگاه خبرنگاران،درباره وضعیت فعلی خودش اظهار کرد: تمرینات هوازی خود را آغاز کرده‌‌ایم، اما فعلا خبری از سوی فدراسیون دوومیدانی برای برگزاری اردوها و مسابقات قهرمانی آسیا وجود ندارد و امیدوارم این اتفاق نیفتد که دو ماه مانده به فکر آماده سازی باشند.اگر می‌خواهیم در آسیا موفق باشیم باید از همین امروز آغاز کنیم. اینکه بخواهیم دو، سه ماه مانده به مسابقات اردو بگذاریم و هزینه کنیم فایده‌ای ندارد. در گذشته هم همین اتفاق افتاده و باید فکری به حال این وضعیت شود.

وی درباره طلب سال گذشته اش از تیم نفت تهران افزود: متاسفانه شرایط خوبی در دوومیدانی کشورمان حاکم نیست برایم جای سوال است که رئیس فدراسیون چطور به تیم های بدهکار اجازه حضور در لیگ دوومیدانی را می دهد. اکنون نزدیک به یک سال است که مسئولان تیم نفت قول داده اند طلب های سال گذشته ورزشکاران را تا آخر مهر ماه سال جاری پرداخت کنند اما نمی دانم چرا موقع عمل می رسد هیچ کسی حاضر نیست پاسخگوی ما باشد، با این وضعیت و گرفتاری های زیادی که برایم اتفاق افتاده است تصمیم دارم شغل دوم پیدا کنم تا حداقل از این طریق بتوانم هزینه‌های روزمره ام را در بیاورم.

پرتابگر دیسک کشورمان در مورد اینکه چه زمانی فدراسیون برایش مربی در نظر خواهد گرفت، بیان کرد:خود من هم نمی دانم چه زمانی قرار است رئیس فدراسیون برایم مربی اختصاصی در نظر بگیرد، الان شرایط طوری است که کمتر از یک سال دیگر دو رویداد مهم برای دوومیدانی کشور در پیش است اما متاسفانه به جای اینکه مجید کیهانی به فکر جذب مربیان قدرتمند و صاحب سبک برای ورزشکاران باشد تازه یادش افتاده که بحث استعدادیابی را در کشور انجام دهد و با این شرایط از دوومیدانی کاران نباید توقع خاصی در رقابت های آسیایی و جهانی داشته باشد.

وی در خصوص گفته های کیهانی، رئیس فدراسیون که اعلام کرده است تمام مطالبات مالی ورزشکاران تا به حال پرداخت شده است، تصریح کرد: چطور رئیس فدراسیون با قدرت تمام در رسانه ها و مطبوعات اعلام می کند که مطالبات مالی تمام ورزشکاران پرداخت شده است. جای تعجب دارد که چرا مجید کیهانی این چنین صحبت هایی را مطرح می کند، در صورتی که اگر پول های ورزشکاران سر موعد مقرر پرداخت می شد به طور حتم بیشتر ورزشکاران به فکر خداحافظی از دوومیدانی و یا پیدا کردن شغل دوم نبودند.

عضو تیم ملی کشورمان در پاسخ به این سوال که اعضای جدید سازمان تیم های ملی می توانند برای ورزشکاران کار خاصی را انجام دهند یا خیر، تاکید کرد: بستگی به تفکرات این افراد دارد که چه برنامه هایی را در آینده برای پیشرفت دوومیدانی در نظر دارند.از طرفی در این چند روز اخیر تیمور غیاثی بعد از انتصاب شدنش در سازمان تیم های ملی بیان کرده است که فدراسیون باید مانند فوتبال بحث جوانگرایی را انجام دهد تا بتواند مانند سایر رشته ها در آینده در میادین بین المللی حرف های زیادی را برای گفتن داشته باشد. اکنون بهتر است رئیس فدراسیون برود به این فکر کند که در صورت رفتن برادران صمیمی و احسان حدادی از دوومیدانی چه کسی می تواند با این حد نصاب های ضعیف پرتاب دیسک کشورمان را در آسیا و جهان صاحب مدال کند.

صمیمی در پایان در خصوص اینکه در فصل زمستان در کجا اردوهای خودش را دنبال خواهد کرد، خاطر نشان کرد:تا زمانی که فدراسیون برنامه هایش را برایم ارسال نکند تمریناتم را انجام نخواهد داد.تنها امیدوارم از الان مسئولان به فکر باشند زیرا در صورتی که اگر ورزشکاران نتوانند در زمان های تعیین شده تمرینات شان را انجام دهند در آن صورت امکان نتیجه گیری در رقابت ها ضعیف خواهد بود،الان تنها منبع درآمد ما هم از ورزش است و کیهانی به جای وعده دادن بیاید مطالبات مالی معوقه ورزشکاران را پرداخت کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار