اکثر دو و میدانی کاران این روزها در وضعیت نامناسبی به سر می برند.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی باشگاه خبرنگاران جوان، هر ورزشکاری که زمستان خوبی را پشت سر بگذارد، رقابت‌های خوبی در بهار و تابستان خواهد داشت. تمرینات هوازی و بدنسازی، چیزی حدود ٤ ماه از فصل زمستان ورزشکاران را می‌گیرد. تمریناتی که با تقویم ایران تقریبا از اواخر مهرماه و اوایل آبان ماه آغاز می‌شود و تا آخر بهمن ماه طول می‌کشد اما انگار در ایران، هنوز این فصل آغاز نشده است.

 بیشتر ملی‌پوشانی که در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کرده اند، گویا هنوز برنامه مشخصی برای شروع تمرینات ندارند. برخی انگیزه شروع ندارند و عده‌ای دیگر هم اگر هنوز ذره‌ای انگیزه داشته باشند، به دلایل مختلف نمی‌توانند برنامه ریزی کنند. ازطرفی لیلا رجبی پرتابگر وزنه کشورمان ، از زمانی که از مسابقات المپیک برگشته هیچ تصمیمی برای بازگشت به مسابقات نگرفته است. دومیدانی کاران دیگر نیز همین شرایط رجبی را دارند. متاسفانه در این رشته ورزشی به جای اینکه این روزها پر رفت و آمد و شلوغ باشد، اتفاق خاصی رخ نمی دهد.

با این شرایطی که این روزها گریبانگیر دو و میدانی کشورمان شده است مشخص نیست چه عواقبی در انتظار این رشته پایه و مادر در کشور خواهد بود در حالی که کمتر از 6 ماه دیگر به مسابقات قهرمانی آسیا باقی مانده است، بیشتر ورزشکاران از بی برنامگی فدراسیون به شدت عصبانی شده اند و اعلام کرده اند که با این وضعیت فدراسیون نباید انتظار خاصی از ورزشکاران در مسابقات بین المللی داشته باشد.

عجیب تر این است که بیشتر ورزشکاران از این می نالند که رئیس فدراسیون برایشان مربی اختصاصی در نظر نگرفته است و مجبورند طبق کتاب برنامه هایشان را پیش ببرند.از طرفی بعضی از مربیان هم به دلیل نبود بودجه کافی در این برهه زمانی با فدراسیون قطع همکاری کرده اند و عملا دست فدراسیون را با این کارشان بسته اند.

صمیمی: نمی توانم از عهده مخارج زندگی ام بر آیم

محمدصمیمی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره اینکه به چه دلیلی به دنبال شغل دوم می گردد، بیان کرد: تمرینات هوازی خود را آغاز کرده‌‌ایم، اما فعلا خبری از سوی فدراسیون دوومیدانی برای برگزاری اردوها و مسابقات قهرمانی آسیا وجود ندارد و امیدوارم این اتفاق نیفتد که دو ماه مانده به فکر آماده سازی باشند.اگر می‌خواهیم در آسیا موفق باشیم باید از همین امروز آغاز کنیم. اینکه بخواهیم دو، سه ماه مانده به مسابقات اردو بگذاریم و هزینه کنیم فایده‌ای ندارد. در گذشته هم همین اتفاق افتاده و باید فکری به حال این وضعیت شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اکنون نزدیک به چند ماه است که از فدراسیون طلب کارم حقوقم را فدراسیون پرداخت نکرده است با این شرایط دیگر ادامه وضعیت برایم با حقوقی ماهی 600هزار تومان دشوار است و به دنبال کار دیگری می گردم تا بتوانم از این طریق هزینه های زندگی ام را تامین کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار