کرمان؛

صرف 60هزارمیلیارد تومان در حوزه شهری

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: براساس برآورد ها امسال بیش از 60 هزار میلیارد تومان در حوزه شهری مصرف شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،هوشنگ خندان دل چهارشنبه در هشتمین همایش معاونین هماهنگی امور عمرانی استانداری های سراسر کشور که به میزبانی استان کرمان برگزارشد، به تشریح کامل طرح اقتصاد مقاومتی توسط استاندار کرمان اشاره کرد و افزود: خصوصی سازی و واگذاری امور به مردم یکی از مهمترین مواردی است که در استان کرمان به طور جد دنبال می شود.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشورگفت:معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ها در اقتصاد و توسعه نقش بسزایی دارد.
وی با تاکید براینکه خیزش جدید اقتصادی با ابلاغ مقام معظم رهبری در کشور شروع شده است، افزود: استفاده بهینه و بهتر از منابع در اختیارات مدیریت شهری در تحقق اقتصاد مقاومتی، فوق العاده مورد توجه و تاکید قرار گرفته است.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور با اشاره به اینکه براساس برآوردهای سال جاری بیش از 60 هزار میلیارد تومان در حوزه شهری مصرف شده است، خاطرنشان کرد: معاونت های عمرانی با تصمیم گیری درست در خصوص اجرای پروژه های عمرانی، تصمیم گیری برای طرح های تفصیلی و رفتار درست با متقاضیان سرمایه گذاری آثار عمیق و گسترده در اقتصاد منطقه داشته و نقش بسزای این معاونت را در توسعه نشان می دهد.

گفتنی است این همایش دو روزه با هدف مرور اقدامات انجام شده و برنامه ریزی برای ادامه فعالیت های دولت یازدهم در حال برگزاری است که در آن در خصوص مباحثی همچون بودجه عمرانی، مسائل شهری، زیست محیطی استان ها و مشارکت استان ها درخصوص چالش های عمرانی در کشور بررسی و تبادل نظر می شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار